|
Dobrý deň, ste neprihlásený, prihláste sa | |
alebo zaregistrujte sa ako firma , občan |
|
|
Postupy, ukáky, návody Zaujímavosti |
|
|
Osvetlenie stropu izby LED pásikom v polystyrénovej lite Zapojenie RGB LED pásika pri osvetlení v byte Porovnanie a výber ovládača, pre ovládanie RGB LED pásika |
|
A, Veobecné ustanovenia
Internetový obchod Ledstar.sk umoňuje nákup tovaru pre vetky osoby, nielen pre osoby zaregistrované na stránke www.ledstar.sk.
A 1, Svojou registráciou alebo nákupom vyjadruje kupujúci súhlas s tým, aby (podža zákona č. 428 Zb. o ochrane osobných údajov) bolo jeho meno resp. názov firmy, adresa bydliska a vetky ostatné údaje ktoré uvedie, boli zaradené do adresára, ktorý slúi na evidenciu doručených produktov a sluieb.
A 2, Osobné údaje kupujúceho budú slúi výhradne na spracovanie príslunej objednávky, realizáciu dodávky, zúčtovanie zodpovedajúcich platieb a k nevyhnutnej komunikácii. Kupujúci sa týmto zaväzuje uvádza presné a pravdivé informácie.
A 3, Osobné údaje kupujúceho nebudú predávané, prepoičiavané, či inak poskytované tretej strane, s výnimkou spoločností zabezpečujúcich dodávku tovaru, aj to len údaje, ktoré sú nevyhnutné pre úspené uskutočnenie konkrétnej dodávky.
B, Objednávka tovaru
Tovar si môete objedna vyplnením objednávky v internetovom obchode. Po odoslaní objednávky dostanete na Vá email potvrdenie o prijatí objednávky. Odoslaním objednávky potvrdzujete pravdivos a správnos údajov a súhlasíte s týmito Obchodnými podmienkami a zaväzujete sa svoju objednávku riadne prebra a zaplati.
Ak po vytvorení objednávky zistíte e ste zabudli niečo objedna, a ete ste neobdrali email o "Vydaní objednávky" tj odovzdaní kuriérskej spoločnosti, kontaktujte nás o tom čím skôr ! Ak z akéhokožvek dôvodu neobdrite email o zmene objednávky, v takom prípade urobte prosím novú kompletnú objednávku a do Poznámky v závere objednávky uveďte poiadávku na storno pôvodnej objednávky !
B 1, Doda komplet objednávku
Nastavte Áno, ak poadujete doda celú objednávku naraz, kompletne v jednej zásielke. V opačnom prípade, ak nie je moné vybavi objednávku naraz, bude expedovaná po častiach, s ohžadom na poiadavky zákazníka.
B 2, Minimálna hodnota objednávky a manipulačný poplatok
V eshope nie je v súčasnosti zavedená minimálna hodnota nákupu.
V eshope nakupujete za vežkoobchodné ceny. Aby sme pokryli prevádzkové náklady aj pri drobných podprahových objednávkach, v eshope je zavedený manipulačný poplatok. Pri nákupe tovaru ktorého hodnota neprekročí 19.9, sa k objednávke účtuje manipulačný poplatok 2.9.
B 3, Ocenenie individuálne vyiadaných sluieb
V poznámke objednávky alebo pri emailovej komunikácií je moné vyiada prevedenie rôznych pecifických prác. Napr. si môete vyiada prípravu pecifickej sady s LED pásikom, pripravi paralelné zapojenie viac ako 5m sady, atď. Ocenenie poadovaných sluieb je individuálne v náväznosti od časovej náročnosti.
B 4, Nadrozmerný tovar
Za vetky balíky s dĺkou nad 2m nám kuriérska spoločnos UPS v zastúpení Slovak Parcel Service, účtuje poplatok Za nadrozmer a za Zvlátnu manipuáciu (mimo automatickú triediacu linku). Vetky 2m dlhé lity budú ma preto v procese vytvárania objednávky doplnený riadok so sumou 6.9 za nadrozmerný tovar.
Odporúčanie: Ak je podklad pod lity rovný, resp. ak to nie je nevyhnutné z iných dôvodov, tak odporúčame objednáva 1m dlhé lity ktoré majú zasúvací kryt aj v 2m dĺke ! Sú to napr. lity "Classic", "Korner", "Elegant" atď. K týmto vám dodáme 2m dlhé kryty. Tieto sú pruné, preto ich dokáeme stoči do slimáka,
vyhnete sa tak poplatku za nadrozmerný tovar !
C, Expedícia, spôsob a doprava tovaru
Väčinu tovaru mame skladom a objednávku vybavíme a tovar expedujeme čím skôr. Zálei to aj od počtu práve realizovaných objednávok. Ak je predmetom objednávky hotová sada alebo iný tovar ktorý si vyaduje pecificku prípravu a kompletáciu podža objednávky, uvedené úkony si vyadujú potrebný čas. Realizácia objednávky prebieha v postupných úkonoch. Komponenty sú po objednaní vyskladnené a odskúane. Nasledne sú odovzdané na kompletovanie. Následuje testovanie a ponechanie v prevádzkovom reime. A potom je vystavená faktúra a objednávka je odovzdaná na zabalenie. Tu sa preverí jej kompletnos a zásielka sa odovzdá na expedíciu. Vtedy Vám zaleme email v ktorom Vás upovedomíme e tovar bol odovzdaný na doručenie.
Dopravu na miesto dodania tovaru zaisuje predávajúci s vyuitím sluieb tretej osoby, vdy vak za podmienok, ktoré sú súčasou objednávky. Tovar Vám na základe objednávky môeme posla Kuriérskou slubou alebo na vyiadanie Slovenskou potou. Tovar sa posiela formou balíka.
Termíny dodania tovaru sa dozviete ak kliknete na vožbu Dodanie a platba.
C 1, Spôsob dodania tovaru pre Slovensku republiku - Zaslanie kuriérom
Tovar odosielame kuriérskou slubou UPS. Od expedície tovaru do jeho dodania zvyčajne ubehne od 1-2 pracovných dní. Upozornenie: Vrátením neprevzatej zásielky má predávajúci právo od kupujúceho iada prepravné náklady spojené s odoslaním a neprevzatím tovaru v prípade ak sa nejednalo o poruenie obalu zásielky.
C 1.1, Spôsob dodania tovaru pre Slovensku republiku - Zaslanie tovaru Slovenskou potou
Po skúsenostiach s nedoručením a nemonosou vypátrania strateného tovaru, zaslanie zásielky potou je moné výhradne s poistením tovaru a doporučenou formou s doručením zásielky oproti podpisu. Z uvedených dôvodov je preto zaslanie tovaru Slovenskou potou momentálne nedostupné.
C 1.2, Spôsob platby - Slovenská republika
Za tovar môete zaplati :
- Formou dobierky, vtedy platíte za tovar a pri jeho prevzatí od kuriéra.
- Bezhotovostným vkladom na účet. Údaje potrebné pre platbu obdríte emailom. Pri tejto forme platby čakáme za pripísaním platby na účet a potom pristúpime ku jej kompletácií.
C 3, Neprevzatie tovaru
Ak kupujúci zistí, e nebude moné prevzia produkt do troch dní od jeho doručenia kuriérom, ihneď o tom upovedomí predávajúceho. Kuriér upovedomí kupujúceho o dostupnosti tovaru.
C 3.1, V prípade e kuriér nebude vedie telefonicky kontakova kupujúceho ani nenájde kupujúceho na jeho adrese dodania, ponechá mu vzkaz s poiadávkou na kontaktovanie kuriérskej spoločnosti, za účelom dodania tovaru. Podrobné podmienky dodania kuriérskou spoločnosou nájdete na web stránke http://www.sps-sro.sk/sk/Vnutrostatna-preprava/Obchodne-podmienky.html.
Akékožvek poiadávky týkajúce sa komunikácie s kuriérom kuriérskej spoločnosti môe kupujúci konzultova aj priamo na najbliom centre kuriérskej spoločnosti. Zoznam a kontakty sú dostupné na web stránke http://www.sps-sro.sk/sk/Kontakty.html
C 4, Ak nie je moné vybavi objednávku naraz, bude expedovaná po častiach v závislosti od dostupnosti tovaru, s ohžadom na poiadávky zakazníka pokiaž nie je dohodnuté inak.
C 5, Intalácia a zostavenie alebo montá zakúpeného tovaru musí by súčasou objednávky, inak nie je predmetom dodávky tovaru.
C 6, Prevzatie tovaru
Pri prevzatí tovaru zaslaného prepravnou slubou je oberatež povinný neporuenos obalu zásielky skontrolova ete pred podpisom dokladu o prevzatí. Mechanicky pokodený výrobok je odberatež povinný u kuriéra reklamova ihneď !
Ak sa vak stane e pokodenie zistíte a po rozbalení zásielky, je potrebné čo najskôr, najneskôr vak do dvoch dní dodatočne kuriérskej spoločnosti nahlási pokodenie balíka, prikladáme link pre hlásenie:
https://www.sps-sro.sk/sk/moja-zasielka/nahlasit-poskodenie-balika.html
Prípadny nesúlad medzi objednaným, dodaným a zaplateným tovarom treba reklamova bez zbytočného odkladu, najneskôr do 72 hodín od prevzatia tovaru doručeného prepravnou slubou.
Ďalí postup je rovnaký ako pri reklamačnom konaní. Upravuje ho Reklamačný poriadok. Na neskorie reklamácie tohto typu nebude braný ohžad. Pri pokodení výrobku pri transporte je odberatež povinný bez zbytočného odkladu reklamova tovar priamo u dopravcu.
C 7, Alternatívne rieenie sporov (ARS)
V zmysle zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteža pri podomovom a zásielkovom predaji a zákona č. 391/2015 o alternatívnom rieení spotrebitežských sporov s účinnosou od 1.2.2016 Vás, ako spotrebiteža / kujúceho informujeme, e v prípade, e nie ste spokojný so spôsobom vybavenia Vaej reklamácie, alebo sa domnievate, e my, ako predávajúci sme poruili Vae práva, máte právo sa na nás obráti so iadosou o nápravu a to prostredníctvom naej potovej adresy alebo elektronickej adresy ledstar@ledstar.sk.
Ak my, ako predávajúci odpovieme na túto iados zamietavo alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania, máte právo poda návrh na začatie alternatívneho rieenia sporu subjektu alternatívneho rieenia sporov (subjekt ARS). Podža zákona č. 391/2015 Z. z. sú ARS subjektmi orgány a oprávnené právnické osoby podža §3 zákona 391/2015 Z. z.. Návrh na začatie alternatívneho rieenia sporov môe spotrebitež poda spôsobom určeným podža §12 Zákona 391/2015 Z.z.
Spotrebitež / kupujúci môe poda sanos aj prostredníctvom platformy alternatívneho rieenia sporov RSO (RSO = rieenie sporov online).
Alternatívne rieenie sporov (ARS) môe vyui len spotrebitež / kupujúci fyzická osoba. Alternatívne rieenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebitežom / kupujúcim a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebitežskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebitežskou zmluvou. Alternatívne rieenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diažku. Alternatívne rieenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu je niia ako sumu 20 EUR. Subjekt Alternatívne rieenie sporov ARS môe od spotrebiteža poadova úhradu poplatku za začatie alternatívneho rieenia sporu maximálne do výky 5 EUR s DPH.
C 8, Sankcie za nezaplatenie a neprevzatie objednávky
Kadá objednávka po jej potvrdení zo strany predávajúceho je podža platných obchodných podmienok záväzná. Potvrdením objednávky vzniká záväzkový právny vzah medzi predávajúcim a kupujúcim. Takto uzatvorená zmluva je chápaná ako zmluva uzatvorená na diažku a je povaovaná za záväznú v zmysle zákona č. 108/2000 Z.z.. Odoslaním objednávky kupujúci súhlasí s platnými obchodnými podmienkami predávajúceho a teda aj sankciami za nesplnenie povinností vyplývajúcich z uzatvorenej zmluvy. Kupujúci je povinný uhradi kúpnu cenu a prevzia zásielku riadne a včas v mieste, ktoré uviedol na objednávke.
V prípade, e si kupujúci po emailovom potvrdení objednávky neprevezme tovar bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy, predávajúci si môe uplatni svoj nárok na náhradu vzniknutej kody vo výke skutočných nákladov na pokus o neúspené doručenie objednávky. Započítava sa tu práca človeka ktorý zásielku kompletizuje, administratívne spracováva. Rovnako práca ekonóma, ktorý tovar vyradí zo skladového hospodárstva a vyrobí faktúru. Tie sa do konečnej sumy pripočítaju náklady na vratné, vynaloené kuriérskej spoločnosti.
C 9, Informácia o prenose osobných údajov pre internetový vyhžadávač Heureka.sk
Vau spokojnos s nákupom zisujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je ná e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakadým, keď u nás nakúpite, pokiaž v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorích predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej poty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe náho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisovaní vaej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vaej spätnej väzby a analýz náho trhového postavenia vyuívame sprostredkovateža spracúvania, ktorým je prevádzkovatež portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môeme odovzdáva informácie o kúpenom tovare a vau e-mailovú adresu. Vae osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané iadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môete kedykožvek vyjadri námietku odmietnutím ďalích dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vaho nesúhlasu, ktorý môete nastavi pred ukončením objednávky zapnutím chekboxu v poloke "Nesúhlasím s odosielaním dotáznika o spokojnosti", potom vám dotazník nebude ďalej zasielaný.
D, Dodacie lehoty
Dodacie lehoty nájdete v záloke Dodanie a platba.
E, Spotrebitežské zmluvy a poučenie o práve na odstúpenie
Ak je predaj tovaru (realizácia predmetu plnenia) uskutočnený na základe zmluvy na diažku t.j. zásielkový predaj tovaru alebo poskytnutie sluby na diažku uzavieranej výlučne prostredníctvom prostriedkov komunikácie (menovite internetový elektronický obchod), je spotrebitež oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpi od takejto zmluvy na diažku do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí sluby v súlade s ustanovením § 12 ods. 1 zákona č. 108/2000 o ochrane spotrebiteža pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorích predpisov (ďalej zákon o ochrane spotrebiteža pri zásielkovom predaji).
Ak sa predávajúci a spotrebitež nedohodnú inak, spotrebitež nemôe odstúpi od zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie sluby, ak sa sluba začala plni so súhlasom spotrebiteža pred uplynutím uvedených lehôt na odstúpenie od zmluvy, predaj tovaru alebo poskytnutie sluby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktoré predávajúci nemôe ovplyvni, predaj tovaru zhotoveného podža osobitných poiadaviek spotrebiteža alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteža, alebo tovaru, ktorý vzhžadom na jeho vlastnosti nemono vráti, predaj audiovizuálneho diela, zvukového záznamu alebo zvukovo-obrazového záznamu umeleckého výkonu alebo multimediálneho diela, ktoré spotrebitež rozbalil (menovite zmluvy na dodávku počítačových programov) a ďalie zmluvy vymenované zákonom.
Oznámenie spotrebiteža o odstúpení od zmluvy uzavieranej na diažku musí by predávajúcemu doručené do skončenia lehoty pre odstúpenie a predávajúcemu musí by riadne vrátený kompletný tovar (plnenie) v pôvodnom stave so vetkými dokladmi a dokumentáciou, ktoré boli spotrebitežovi dodané. Spotrebitež vráti tovar na adresu dodávateža. Odstúpením spotrebiteža od zmluvy sa zmluva od začiatku zruuje a povinnosou strán je vráti si vetko, čo podža zmluvy dostali. Predávajúci je povinný prevzia tovar spä a vráti v lehote 15 dní odo dňa odstúpenia spotrebitežovi cenu zaplatenú za tovar alebo slubu vrátane nákladov, ktoré spotrebitež vynaloil v súvislosti s objednaním tovaru. Náklady za doručenie sú uhrádzané vo výke najlacnejieho dostupného a bene prijatežného spôsobu dopravy. Ak nevrátite kompletný obsah objednávky, nebudeme Vám môc vráti náklady na doručenie.
Spotrebitež odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, e sa súčasne s ponukou tovaru alebo sluby prostredníctvom internetových stránok elektronického obchodu alebo v sídle predávajúceho riadne oboznámil s povinnosami predávajúceho a potvrdzuje, e predávajúci včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podža § 10 zákona o ochrane spotrebiteža pri zásielkovom predaji.
Pri kúpe na IČO (právnická osoba) je na niektoré produkty len ročná záruka, kede obchodný vzah sa riadí Obchodným zákonníkom. Presná informácia o dĺke záruky pre podnikatežov je uvedená v informáciach pri produkte. Rovnako pri nákupe na firmu nie je moné odstúpenie od zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu. To je moné iba ak nakupuje FO - Spotrebitež podža vyie uvedeného.
Poučenie o uplatnení práva spotrebiteža na odstúpenie od zmluvy a formulár pre odstúpenie od zmluvy
Potová adresa pre vrátenie tovaru :
LedStar s.r.o.
Duklianských hrdinov 323/29
06401 Stará źubovňa
Vrátený tovar nesmie by pokodený. Neposielajte tovar na dobierku, nebude prevzatý ! Suma za vrátený tovar Vám bude odoslaná najneskôr do 15 dní na Vami poadovaný bankový účet uvedený v priloenom formulári.
E 1, Vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy nie je moné ak sa jedná o tovar zhotovený podža osobitných poiadaviek spotrebiteža. Zvyčajne sú predmetom osobitých poiadaviek hotové, na mieru robené LED Star sady, pecifikované spotrebitežom.
Ak je predmetom objednávky dodanie tovaru ktorý sa pripravuje na mieru (napr. vytvorenie hotových sád so pecifickými poiadavkami) a zároveň hodnota objednávky je vo väčom objeme, predávajúci si vyhradzuje právo dohodnú podmienky dodania a platby za takúto objednávku.
F, Podmienky stornovania objednávky zo strany kupujúceho
F 1, Stornovanie objednávky tovaru zo strany kupujúceho, ete pred jej odovzdaním expedičnej spoločnosti.
Zákazník môe bezplatne stornova objednanie tovaru, za nasledovných podmienok:
- Tovar stornovanej objednávky ete nebol fyzicky odovzdaný pedičnej slube za účelom jeho doručenia zákazníkovi. O odovzdaní tovaru pedičnej slube je zákazník bezprostredne informovaný na email uvedený v objednávke. Tovar odovzdaný pedičnej slube u nie je technický moné stornova, je vak moné ho podža odstavca E vráti..
- Stornovaniu nepodliehajú objednávky ktorých súčasou je pecifická hotová LED sada alebo iné zostavy komponentov, ktoré sú pripravované pecificky na zákazku, na základe poiadavky zákazníka.
Ak sa uskutoční stornovanie objednávky prostredníctvom emailu, predávajúci potvrdí emailom storno objednávky. Ak zákazník neobdrí v priebehu jedného dňa email, v ktorom predávajúci potvrdzuje storno objednávky, bezodkladne oznámi storno objednávky telefonicky.
Zoberte prosím na vedomie, e namiesto storna objednávky, môe zákazník objednávku vráti s náhradou uhradenej sumy, v súlade s pokynmi v odstavci E.
F 2, Kupujúci má právo stornova objednávku po jej záväznom potvrdení v prípade, ak predávajúci nesplnil svoju povinnos doda tovar vo vopred dohodnutej lehote.
F 3, Stornovanie objednávky vykoná kupujúci elektronickou formou na emailovú adresu ledstar@ledstar.sk
G, Podmienky stornovania objednávky zo strany predávajúceho
G 1, Predávajúci je oprávnený zrui objednávku alebo jej čas v prípade ak kupujúci uviedol chybné resp. neúplne údaje.
G 2, Predávajúci bude bezprostredne informova kupujúceho o prípadnej nedostupnosti tovaru.