0
Naše články

Postupy, ukážky, návody

Zaujímavosti

Aktuálne články

Osvetlenie stropu izby LED pásikom v polystyrénovej lište

Zapojenie RGB LED pásika pri osvetlení v byte

Porovnanie a výber ovládača, pre ovládanie RGB LED pásika

Ako správne zapoji dlhý LED pásik

Porovnanie 220/230V LED pásov a LED Neónu

https://www.ledstar.sk/led-pasiky-a-komponenty/akciove-produkty-a-vypredaj_267.html
Obchodné podmienky


A, Všeobecné ustanovenia

 

Internetový obchod Ledstar.sk umožňuje nákup tovaru pre všetky osoby, nielen pre osoby zaregistrované na stránke www.ledstar.sk.

 

A 1, Svojou registráciou alebo nákupom vyjadruje kupujúci súhlas s tým, aby (podža zákona č. 428 Zb. o ochrane osobných údajov) bolo jeho meno resp. názov firmy, adresa bydliska a všetky ostatné údaje ktoré uvedie, boli zaradené do adresára, ktorý slúži na evidenciu doručených produktov a služieb.

 

A 2, Osobné údaje kupujúceho budú slúži výhradne na spracovanie príslušnej objednávky, realizáciu dodávky, zúčtovanie zodpovedajúcich platieb a k nevyhnutnej komunikácii. Kupujúci sa týmto zaväzuje uvádza presné a pravdivé informácie.

 

A 3, Osobné údaje kupujúceho nebudú predávané, prepožičiavané, či inak poskytované tretej strane, s výnimkou spoločností zabezpečujúcich dodávku tovaru, aj to len údaje, ktoré sú nevyhnutné pre úspešné uskutočnenie konkrétnej dodávky.

 

B, Objednávka tovaru

Tovar si môžete objedna vyplnením objednávky v internetovom obchode. Po odoslaní objednávky dostanete na Vᚠemail potvrdenie o prijatí objednávky. Odoslaním objednávky potvrdzujete pravdivos a správnos údajov a súhlasíte s týmito Obchodnými podmienkami a zaväzujete sa svoju objednávku riadne prebra a zaplati.

 

Ak po vytvorení objednávky zistíte že ste zabudli niečo objedna, a ešte ste neobdržali email o "Vydaní objednávky" tj odovzdaní kuriérskej spoločnosti, kontaktujte nás o tom čím skôr !  Ak z akéhokožvek dôvodu neobdržite email o zmene objednávky, v takom prípade urobte prosím novú kompletnú objednávku a do Poznámky v závere objednávky uveďte požiadávku na storno pôvodnej objednávky ! 

 

B 1, Doda komplet objednávku

Nastavte Áno, ak požadujete doda celú objednávku naraz, kompletne v jednej zásielke. V opačnom prípade, ak nie je možné vybavi objednávku naraz, bude expedovaná po častiach, s ohžadom na požiadavky zákazníka.

 

B 2, Minimálna hodnota objednávky a manipulačný poplatok

V eshope nie je v súčasnosti zavedená minimálna hodnota nákupu. 

V eshope nakupujete za vežkoobchodné ceny. Aby sme pokryli prevádzkové náklady aj pri drobných podprahových objednávkach, v eshope je zavedený manipulačný poplatok. Pri nákupe tovaru ktorého hodnota neprekročí 19.9€, sa k objednávke účtuje manipulačný poplatok 2.9€.

 

B 3, Ocenenie individuálne vyžiadaných služieb

V poznámke objednávky alebo pri emailovej komunikácií je možné vyžiada prevedenie rôznych špecifických prác. Napr. si môžete vyžiada prípravu špecifickej sady s LED pásikom, pripravi paralelné zapojenie viac ako 5m sady, atď. Ocenenie požadovaných služieb je individuálne v náväznosti od časovej náročnosti. 

 

B 4, Nadrozmerný tovar

Za všetky balíky s dĺžkou nad 2m nám kuriérska spoločnos UPS v zastúpení Slovak Parcel Service, účtuje poplatok Za nadrozmer a za Zvláštnu manipuáciu (mimo automatickú triediacu linku). Všetky 2m dlhé lišty budú ma preto v procese vytvárania objednávky doplnený riadok so sumou 6.9€ za nadrozmerný tovar.

 

Odporúčanie: Ak je podklad pod lišty rovný, resp. ak to nie je nevyhnutné z iných dôvodov, tak odporúčame objednáva 1m dlhé lišty ktoré majú zasúvací kryt aj v 2m dĺžke ! Sú to napr. lišty "Classic", "Korner", "Elegant" atď. K týmto vám dodáme 2m dlhé kryty. Tieto sú pružné, preto ich dokážeme stoči do slimáka,

vyhnete sa tak poplatku za nadrozmerný tovar ! 

 

C, Expedícia, spôsob a doprava tovaru

Väčšinu tovaru mame skladom a objednávku vybavíme a tovar expedujeme čím skôr. Záleži to aj od počtu práve realizovaných objednávok. Ak je predmetom objednávky hotová sada alebo iný tovar ktorý si vyžaduje špecificku prípravu a kompletáciu podža objednávky, uvedené úkony si vyžadujú potrebný čas. Realizácia objednávky prebieha v postupných úkonoch. Komponenty sú po objednaní vyskladnené a odskúšane. Nasledne sú odovzdané na kompletovanie. Následuje testovanie a ponechanie v prevádzkovom režime. Až potom je vystavená faktúra a objednávka je odovzdaná na zabalenie. Tu sa preverí jej kompletnos a zásielka sa odovzdá na expedíciu. Vtedy Vám zašleme email v ktorom Vás upovedomíme že tovar bol odovzdaný na doručenie.

 

Dopravu na miesto dodania tovaru zaisuje predávajúci s využitím služieb tretej osoby, vždy však za podmienok, ktoré sú súčasou objednávky. Tovar Vám na základe objednávky môžeme posla Kuriérskou službou alebo na vyžiadanie Slovenskou poštou. Tovar sa posiela formou balíka.

 

Termíny dodania tovaru sa dozviete ak kliknete na vožbu Dodanie a platba.

 

C 1, Spôsob dodania tovaru pre Slovensku republiku - Zaslanie kuriérom

Tovar odosielame kuriérskou službou UPS. Od expedície tovaru do jeho dodania zvyčajne ubehne od 1-2 pracovných dní. Upozornenie: Vrátením neprevzatej zásielky má predávajúci právo od kupujúceho žiada prepravné náklady spojené s odoslaním a neprevzatím tovaru v prípade ak sa nejednalo o porušenie obalu zásielky. 

 

C 1.1, Spôsob dodania tovaru pre Slovensku republiku - Zaslanie tovaru Slovenskou poštou

Po skúsenostiach s nedoručením a nemožnosou vypátrania strateného tovaru, zaslanie zásielky poštou je možné výhradne s poistením tovaru a doporučenou formou s doručením zásielky oproti podpisu. Z uvedených dôvodov je preto zaslanie tovaru Slovenskou poštou momentálne nedostupné. 

 

C 1.2, Spôsob platby - Slovenská republika

Za tovar môžete zaplati :

- Formou dobierky, vtedy platíte za tovar až pri jeho prevzatí od kuriéra. 

- Bezhotovostným vkladom na účet. Údaje potrebné pre platbu obdržíte emailom. Pri tejto forme platby čakáme za pripísaním platby na účet až potom pristúpime ku jej kompletácií.

 

C 3, Neprevzatie tovaru

Ak kupujúci zistí, že nebude možné prevzia produkt do troch dní od jeho doručenia kuriérom, ihneď o tom upovedomí predávajúceho. Kuriér upovedomí kupujúceho o dostupnosti tovaru.

 

C 3.1, V prípade že kuriér nebude vedie telefonicky kontakova kupujúceho ani nenájde kupujúceho na jeho adrese dodania, ponechá mu vzkaz s požiadávkou na kontaktovanie kuriérskej spoločnosti, za účelom dodania tovaru. Podrobné podmienky dodania kuriérskou spoločnosou nájdete na web stránke http://www.sps-sro.sk/sk/Vnutrostatna-preprava/Obchodne-podmienky.html.

Akékožvek požiadávky týkajúce sa komunikácie s kuriérom kuriérskej spoločnosti môže kupujúci konzultova aj priamo na najbližšom centre kuriérskej spoločnosti. Zoznam a kontakty sú dostupné na web stránke http://www.sps-sro.sk/sk/Kontakty.html

 

C 4, Ak nie je možné vybavi objednávku naraz, bude expedovaná po častiach v závislosti od dostupnosti tovaru, s ohžadom na požiadávky zakazníka pokiaž nie je dohodnuté inak. 

 

C 5, Inštalácia a zostavenie alebo montហzakúpeného tovaru musí by súčasou objednávky, inak nie je predmetom dodávky tovaru.

 

C 6, Prevzatie tovaru

Pri prevzatí tovaru zaslaného prepravnou službou je oberatež povinný neporušenos obalu zásielky skontrolova ešte pred podpisom dokladu o prevzatí. Mechanicky poškodený výrobok je odberatež povinný u kuriéra reklamova ihneď ! 

Ak sa však stane že poškodenie zistíte až po rozbalení zásielky, je potrebné čo najskôr, najneskôr však do dvoch dní dodatočne kuriérskej spoločnosti nahlási poškodenie balíka, prikladáme link pre hlásenie:

https://www.sps-sro.sk/sk/moja-zasielka/nahlasit-poskodenie-balika.html

 

Prípadny nesúlad medzi objednaným, dodaným a zaplateným tovarom treba reklamova bez zbytočného odkladu, najneskôr do 72 hodín od prevzatia tovaru doručeného prepravnou službou.

Ďalší postup je rovnaký ako pri reklamačnom konaní. Upravuje ho Reklamačný poriadok. Na neskoršie reklamácie tohto typu nebude braný ohžad. Pri poškodení výrobku pri transporte je odberatež povinný bez zbytočného odkladu reklamova tovar priamo u dopravcu.  

 

C 7, Alternatívne riešenie sporov (ARS)

V zmysle zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteža pri podomovom a zásielkovom predaji a zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebitežských sporov s účinnosou od 1.2.2016 Vás, ako spotrebiteža / kujúceho informujeme, že v prípade, že nie ste spokojný so spôsobom vybavenia Vašej reklamácie, alebo sa domnievate, že my, ako predávajúci sme porušili Vaše práva, máte právo sa na nás obráti so žiadosou o nápravu a to prostredníctvom našej poštovej adresy alebo elektronickej adresy ledstar@ledstar.sk.

 

Ak my, ako predávajúci odpovieme na túto žiados zamietavo alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania, máte právo poda návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (subjekt ARS).  Podža zákona č. 391/2015 Z. z. sú ARS subjektmi  orgány a oprávnené právnické osoby podža §3 zákona 391/2015 Z. z.. Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporov môže spotrebitež poda spôsobom určeným podža §12 Zákona 391/2015 Z.z.

 

Spotrebitež / kupujúci môže poda sažnos aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO (RSO = riešenie sporov online).

 

Alternatívne riešenie sporov (ARS) môže využi len spotrebitež / kupujúci – fyzická osoba. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebitežom / kupujúcim a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebitežskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebitežskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diažku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu je nižšia ako sumu 20 EUR. Subjekt Alternatívne riešenie sporov ARS môže od spotrebiteža požadova úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

 

C 8, Sankcie za nezaplatenie a neprevzatie objednávky

Každá objednávka po jej potvrdení zo strany predávajúceho je podža platných obchodných podmienok záväzná. Potvrdením objednávky vzniká záväzkový právny vzah medzi predávajúcim a kupujúcim. Takto uzatvorená zmluva je chápaná ako zmluva uzatvorená na diažku a je považovaná za záväznú v zmysle zákona č. 108/2000 Z.z.. Odoslaním objednávky kupujúci súhlasí s platnými obchodnými podmienkami predávajúceho a teda aj sankciami za nesplnenie povinností vyplývajúcich z uzatvorenej zmluvy. Kupujúci je povinný uhradi kúpnu cenu a prevzia zásielku riadne a včas  v mieste, ktoré uviedol na objednávke.

V prípade, že si kupujúci po emailovom potvrdení objednávky neprevezme tovar bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy, predávajúci si môže uplatni svoj nárok na náhradu vzniknutej škody vo výške skutočných nákladov na pokus o neúspešné doručenie objednávky. Započítava sa tu práca človeka ktorý zásielku kompletizuje, administratívne spracováva. Rovnako práca ekonóma, ktorý tovar vyradí zo skladového hospodárstva a vyrobí faktúru. Tiež sa do konečnej sumy pripočítaju náklady na vratné, vynaložené kuriérskej spoločnosti. 

 

C 9, Informácia o prenose osobných údajov pre internetový vyhžadávač Heureka.sk

Vašu spokojnos s nákupom zisujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je nᚠe-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaž v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateža spracúvania, ktorým je prevádzkovatež portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdáva informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykožvek vyjadri námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašho nesúhlasu, ktorý môžete nastavi pred ukončením objednávky zapnutím chekboxu v položke "Nesúhlasím s odosielaním dotáznika o spokojnosti", potom vám dotazník nebude ďalej zasielaný.

 

D, Dodacie lehoty

Dodacie lehoty nájdete v záložke Dodanie a platba.

 

E, Spotrebitežské zmluvy a poučenie o práve na odstúpenie

Ak je predaj tovaru (realizácia predmetu plnenia) uskutočnený na základe zmluvy na diažku t.j. zásielkový predaj tovaru alebo poskytnutie služby na diažku uzavieranej výlučne prostredníctvom prostriedkov komunikácie (menovite internetový elektronický obchod), je spotrebitež oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpi od takejto zmluvy na diažku do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby v súlade s ustanovením § 12 ods. 1 zákona č. 108/2000 o ochrane spotrebiteža pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov (ďalej „zákon o ochrane spotrebiteža pri zásielkovom predaji“).

Ak sa predávajúci a spotrebitež nedohodnú inak, spotrebitež nemôže odstúpi od zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby, ak sa služba začala plni so súhlasom spotrebiteža pred uplynutím uvedených lehôt na odstúpenie od zmluvy, predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvni, predaj tovaru zhotoveného podža osobitných požiadaviek spotrebiteža alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteža, alebo tovaru, ktorý vzhžadom na jeho vlastnosti nemožno vráti, predaj audiovizuálneho diela, zvukového záznamu alebo zvukovo-obrazového záznamu umeleckého výkonu alebo multimediálneho diela, ktoré spotrebitež rozbalil (menovite zmluvy na dodávku počítačových programov) a ďalšie zmluvy vymenované zákonom.

Oznámenie spotrebiteža o odstúpení od zmluvy uzavieranej na diažku musí by predávajúcemu doručené do skončenia lehoty pre odstúpenie a predávajúcemu musí by riadne vrátený kompletný tovar (plnenie) v pôvodnom stave so všetkými dokladmi a dokumentáciou, ktoré boli spotrebitežovi dodané. Spotrebitež vráti tovar na adresu dodávateža. Odstúpením spotrebiteža od zmluvy sa zmluva od začiatku zrušuje a povinnosou strán je vráti si všetko, čo podža zmluvy dostali. Predávajúci je povinný prevzia tovar spä a vráti v lehote 15 dní odo dňa odstúpenia spotrebitežovi cenu zaplatenú za tovar alebo službu vrátane nákladov, ktoré spotrebitež vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru. Náklady za doručenie sú uhrádzané vo výške najlacnejšieho dostupného a bežne prijatežného spôsobu dopravy. Ak nevrátite kompletný obsah objednávky, nebudeme Vám môc vráti náklady na doručenie.


Spotrebitež odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že sa súčasne s ponukou tovaru alebo služby prostredníctvom internetových stránok elektronického obchodu alebo v sídle predávajúceho riadne oboznámil s povinnosami predávajúceho a potvrdzuje, že predávajúci včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podža § 10 zákona o ochrane spotrebiteža pri zásielkovom predaji.

 

Pri kúpe na IČO (právnická osoba) je na niektoré produkty len ročná záruka, kedže obchodný vzah sa riadí Obchodným zákonníkom. Presná informácia o dĺžke záruky pre podnikatežov je uvedená v informáciach pri produkte. Rovnako pri nákupe na firmu nie je možné odstúpenie od zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu. To je možné iba ak nakupuje FO - Spotrebitež podža vyššie uvedeného.

 

Poučenie o uplatnení práva spotrebiteža na odstúpenie od zmluvy a formulár pre odstúpenie od zmluvy

 

Poštová adresa pre vrátenie tovaru :

LedStar s.r.o.

Duklianských hrdinov 323/29

06401 Stará źubovňa

 

Vrátený tovar nesmie by poškodený. Neposielajte tovar na dobierku, nebude prevzatý ! Suma za vrátený tovar Vám bude odoslaná najneskôr do 15 dní na Vami požadovaný bankový účet uvedený v priloženom formulári. 

 

E 1, Vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy nie je možné ak sa jedná o tovar zhotovený podža osobitných požiadaviek spotrebiteža. Zvyčajne sú predmetom osobitých požiadaviek hotové, na mieru robené LED Star sady, špecifikované spotrebitežom.  

 

Ak je predmetom objednávky dodanie tovaru ktorý sa pripravuje na mieru (napr. vytvorenie hotových sád so špecifickými požiadavkami) a zároveň hodnota objednávky je vo väčšom objeme,  predávajúci si  vyhradzuje právo dohodnú podmienky dodania a platby za takúto objednávku.

 

F, Podmienky stornovania objednávky zo strany kupujúceho

 

F 1, Stornovanie objednávky tovaru zo strany kupujúceho, ešte pred jej odovzdaním expedičnej spoločnosti.

Zákazník môže bezplatne stornova objednanie tovaru, za nasledovných podmienok:

- Tovar stornovanej objednávky ešte nebol fyzicky odovzdaný špedičnej službe za účelom jeho doručenia zákazníkovi. O odovzdaní tovaru špedičnej službe je zákazník bezprostredne informovaný na email uvedený v objednávke. Tovar odovzdaný špedičnej službe už nie je technický možné stornova, je však možné ho podža odstavca E vráti..

- Stornovaniu nepodliehajú objednávky ktorých súčasou je špecifická hotová LED sada alebo iné zostavy komponentov, ktoré sú pripravované špecificky na zákazku, na základe požiadavky zákazníka.

 

Ak sa uskutoční stornovanie objednávky prostredníctvom emailu, predávajúci potvrdí emailom storno objednávky. Ak zákazník neobdrží v priebehu jedného dňa email, v ktorom predávajúci potvrdzuje storno objednávky, bezodkladne oznámi storno objednávky telefonicky.

 

Zoberte prosím na vedomie, že namiesto storna objednávky,  môže zákazník objednávku vráti s náhradou uhradenej sumy, v súlade s pokynmi v odstavci E.

 

F 2, Kupujúci má právo stornova objednávku po jej záväznom potvrdení v prípade, ak predávajúci nesplnil svoju povinnos doda tovar vo vopred dohodnutej lehote. 

 

F 3, Stornovanie objednávky vykoná kupujúci elektronickou formou na emailovú adresu ledstar@ledstar.sk 

 

G, Podmienky stornovania objednávky zo strany predávajúceho

 

G 1, Predávajúci je oprávnený zruši objednávku alebo jej čas v prípade ak kupujúci uviedol chybné resp. neúplne údaje.

 

G 2, Predávajúci bude bezprostredne informova kupujúceho o prípadnej nedostupnosti tovaru.

 



PODPOROVANÉ PLATBY
Platba v hotovosti pri prevzatí
SLEDUJTE NÁS
FacebookYoutube
Prevádzkovatež: © LedStar s.r.o. 2023, LED
Technické riešenie: © MiBe ESHOP 2023 verzia: 51

Pricemania.sk – Porovnanie cien
VÍTA VÁS ASISTENT VYHźADÁVANIA
x
x
ok
Tovar bol úspešne pridaný do porovnania.
Zobrazi porovnanie
x
ok
Tovar bol úspešne pridaný medzi obžúbené položky.
Zobrazi obžúbené položky
x
ok
Tovar bol úspešne pridaný do košíka.

Nakupova Pokračova do košíka