|
Dobrý deň, ste neprihlásený, prihláste sa | |
alebo zaregistrujte sa ako firma , občan |
|
|
Postupy, ukážky, návody Zaujímavosti |
|
|
Osvetlenie stropu izby LED pásikom v polystyrénovej lište Zapojenie RGB LED pásika pri osvetlení v byte Porovnanie a výber ovládača, pre ovládanie RGB LED pásika |
|
A, Všeobecné ustanovenia
Internetový obchod Ledstar.sk umožňuje nákup tovaru pre všetky osoby, nielen pre osoby zaregistrované na stránke www.ledstar.sk.
A 1, Svojou registráciou alebo nákupom vyjadruje kupujúci súhlas s tým, aby (podľa zákona č. 428 Zb. o ochrane osobných údajov) bolo jeho meno resp. názov firmy, adresa bydliska a všetky ostatné údaje ktoré uvedie, boli zaradené do adresára, ktorý slúži na evidenciu doručených produktov a služieb.
A 2, Osobné údaje kupujúceho budú slúžiť výhradne na spracovanie príslušnej objednávky, realizáciu dodávky, zúčtovanie zodpovedajúcich platieb a k nevyhnutnej komunikácii. Kupujúci sa týmto zaväzuje uvádzať presné a pravdivé informácie.
A 3, Osobné údaje kupujúceho nebudú predávané, prepožičiavané, či inak poskytované tretej strane, s výnimkou spoločností zabezpečujúcich dodávku tovaru, aj to len údaje, ktoré sú nevyhnutné pre úspešné uskutočnenie konkrétnej dodávky.
B, Objednávka tovaru
Tovar si môžete objednať vyplnením objednávky v internetovom obchode. Po odoslaní objednávky dostanete na Váš email potvrdenie o prijatí objednávky. Odoslaním objednávky potvrdzujete pravdivosť a správnosť údajov a súhlasíte s týmito Obchodnými podmienkami a zaväzujete sa svoju objednávku riadne prebrať a zaplatiť.
Ak po vytvorení objednávky zistíte že ste zabudli niečo objednať, a ešte ste neobdržali email o "Vydaní objednávky" tj odovzdaní kuriérskej spoločnosti, kontaktujte nás o tom čím skôr ! Ak z akéhokoľvek dôvodu neobdržite email o zmene objednávky, v takom prípade urobte prosím novú kompletnú objednávku a do Poznámky v závere objednávky uveďte požiadávku na storno pôvodnej objednávky !
B 1, Dodať komplet objednávku
Nastavte Áno, ak požadujete dodať celú objednávku naraz, kompletne v jednej zásielke. V opačnom prípade, ak nie je možné vybaviť objednávku naraz, bude expedovaná po častiach, s ohľadom na požiadavky zákazníka.
B 2, Minimálna hodnota objednávky a manipulačný poplatok
V eshope nie je v súčasnosti zavedená minimálna hodnota nákupu.
V eshope nakupujete za veľkoobchodné ceny. Aby sme pokryli prevádzkové náklady aj pri drobných podprahových objednávkach, v eshope je zavedený manipulačný poplatok. Pri nákupe tovaru ktorého hodnota neprekročí 19.9€, sa k objednávke účtuje manipulačný poplatok 2.9€.
B 3, Ocenenie individuálne vyžiadaných služieb
V poznámke objednávky alebo pri emailovej komunikácií je možné vyžiadať prevedenie rôznych špecifických prác. Napr. si môžete vyžiadať prípravu špecifickej sady s LED pásikom, pripraviť paralelné zapojenie viac ako 5m sady, atď. Ocenenie požadovaných služieb je individuálne v náväznosti od časovej náročnosti.
B 4, Nadrozmerný tovar
Za všetky balíky s dĺžkou nad 2m nám kuriérska spoločnosť UPS v zastúpení Slovak Parcel Service, účtuje poplatok Za nadrozmer a za Zvláštnu manipuáciu (mimo automatickú triediacu linku). Všetky 2m dlhé lišty budú mať preto v procese vytvárania objednávky doplnený riadok so sumou 4.9€ za nadrozmerný tovar.
Odporúčanie: Ak je podklad pod lišty rovný, resp. ak to nie je nevyhnutné z iných dôvodov, tak odporúčame objednávať 1m dlhé lišty ktoré majú zasúvací kryt aj v 2m dĺžke ! Sú to napr. lišty "Classic", "Korner", "Elegant" atď. K týmto vám dodáme 2m dlhé kryty. Tieto sú pružné, preto ich dokážeme stočiť do slimáka,
vyhnete sa tak poplatku za nadrozmerný tovar !
C, Expedícia, spôsob a doprava tovaru
Väčšinu tovaru mame skladom a objednávku vybavíme a tovar expedujeme čím skôr. Záleži to aj od počtu práve realizovaných objednávok. Ak je predmetom objednávky hotová sada alebo iný tovar ktorý si vyžaduje špecificku prípravu a kompletáciu podľa objednávky, uvedené úkony si vyžadujú potrebný čas. Realizácia objednávky prebieha v postupných úkonoch. Komponenty sú po objednaní vyskladnené a odskúšane. Nasledne sú odovzdané na kompletovanie. Následuje testovanie a ponechanie v prevádzkovom režime. Až potom je vystavená faktúra a objednávka je odovzdaná na zabalenie. Tu sa preverí jej kompletnosť a zásielka sa odovzdá na expedíciu. Vtedy Vám zašleme email v ktorom Vás upovedomíme že tovar bol odovzdaný na doručenie.
Dopravu na miesto dodania tovaru zaisťuje predávajúci s využitím služieb tretej osoby, vždy však za podmienok, ktoré sú súčasťou objednávky. Tovar Vám na základe objednávky môžeme poslať Kuriérskou službou alebo na vyžiadanie Slovenskou poštou. Tovar sa posiela formou balíka.
Termíny dodania tovaru sa dozviete ak kliknete na voľbu Dodanie a platba.
C 1, Spôsob dodania tovaru pre Slovensku republiku - Zaslanie kuriérom
Tovar odosielame kuriérskou službou UPS. Od expedície tovaru do jeho dodania zvyčajne ubehne od 1-2 pracovných dní. Upozornenie: Vrátením neprevzatej zásielky má predávajúci právo od kupujúceho žiadať prepravné náklady spojené s odoslaním a neprevzatím tovaru v prípade ak sa nejednalo o porušenie obalu zásielky.
C 1.1, Spôsob dodania tovaru pre Slovensku republiku - Zaslanie tovaru Slovenskou poštou
Po skúsenostiach s nedoručením a nemožnosťou vypátrania strateného tovaru, zaslanie zásielky poštou je možné výhradne s poistením tovaru a doporučenou formou s doručením zásielky oproti podpisu. Z uvedených dôvodov je preto zaslanie tovaru Slovenskou poštou momentálne nedostupné.
C 1.2, Spôsob platby - Slovenská republika
Za tovar môžete zaplatiť :
- Formou dobierky, vtedy platíte za tovar až pri jeho prevzatí od kuriéra.
- Bezhotovostným vkladom na účet. Údaje potrebné pre platbu obdržíte emailom. Pri tejto forme platby čakáme za pripísaním platby na účet až potom pristúpime ku jej kompletácií.
C 3, Neprevzatie tovaru
Ak kupujúci zistí, že nebude možné prevziať produkt do troch dní od jeho doručenia kuriérom, ihneď o tom upovedomí predávajúceho. Kuriér upovedomí kupujúceho o dostupnosti tovaru.
C 3.1, V prípade že kuriér nebude vedieť telefonicky kontakovať kupujúceho ani nenájde kupujúceho na jeho adrese dodania, ponechá mu vzkaz s požiadávkou na kontaktovanie kuriérskej spoločnosti, za účelom dodania tovaru. Podrobné podmienky dodania kuriérskou spoločnosťou nájdete na web stránke http://www.sps-sro.sk/sk/Vnutrostatna-preprava/Obchodne-podmienky.html.
Akékoľvek požiadávky týkajúce sa komunikácie s kuriérom kuriérskej spoločnosti môže kupujúci konzultovať aj priamo na najbližšom centre kuriérskej spoločnosti. Zoznam a kontakty sú dostupné na web stránke http://www.sps-sro.sk/sk/Kontakty.html
C 4, Ak nie je možné vybaviť objednávku naraz, bude expedovaná po častiach v závislosti od dostupnosti tovaru, s ohľadom na požiadávky zakazníka pokiaľ nie je dohodnuté inak.
C 5, Inštalácia a zostavenie alebo montáž zakúpeného tovaru musí byť súčasťou objednávky, inak nie je predmetom dodávky tovaru.
C 6, Prevzatie tovaru
Pri prevzatí tovaru zaslaného prepravnou službou je oberateľ povinný neporušenosť obalu zásielky skontrolovať ešte pred podpisom dokladu o prevzatí. Mechanicky poškodený výrobok je odberateľ povinný u kuriéra reklamovať ihneď !
Ak sa však stane že poškodenie zistíte až po rozbalení zásielky, je potrebné čo najskôr, najneskôr však do dvoch dní dodatočne kuriérskej spoločnosti nahlásiť poškodenie balíka, prikladáme link pre hlásenie:
https://www.sps-sro.sk/sk/moja-zasielka/nahlasit-poskodenie-balika.html
Prípadny nesúlad medzi objednaným, dodaným a zaplateným tovarom treba reklamovať bez zbytočného odkladu, najneskôr do 72 hodín od prevzatia tovaru doručeného prepravnou službou.
Ďalší postup je rovnaký ako pri reklamačnom konaní. Upravuje ho Reklamačný poriadok. Na neskoršie reklamácie tohto typu nebude braný ohľad. Pri poškodení výrobku pri transporte je odberateľ povinný bez zbytočného odkladu reklamovať tovar priamo u dopravcu.
C 7, Alternatívne riešenie sporov (ARS)
V zmysle zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom a zásielkovom predaji a zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov s účinnosťou od 1.2.2016 Vás, ako spotrebiteľa / kujúceho informujeme, že v prípade, že nie ste spokojný so spôsobom vybavenia Vašej reklamácie, alebo sa domnievate, že my, ako predávajúci sme porušili Vaše práva, máte právo sa na nás obrátiť so žiadosťou o nápravu a to prostredníctvom našej poštovej adresy alebo elektronickej adresy ledstar@ledstar.sk.
Ak my, ako predávajúci odpovieme na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania, máte právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (subjekt ARS). Podľa zákona č. 391/2015 Z. z. sú ARS subjektmi orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z. z.. Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporov môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
Spotrebiteľ / kupujúci môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO (RSO = riešenie sporov online).
Alternatívne riešenie sporov (ARS) môže využiť len spotrebiteľ / kupujúci – fyzická osoba. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom / kupujúcim a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu je nižšia ako sumu 20 EUR. Subjekt Alternatívne riešenie sporov ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
C 8, Sankcie za nezaplatenie a neprevzatie objednávky
Každá objednávka po jej potvrdení zo strany predávajúceho je podľa platných obchodných podmienok záväzná. Potvrdením objednávky vzniká záväzkový právny vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim. Takto uzatvorená zmluva je chápaná ako zmluva uzatvorená na diaľku a je považovaná za záväznú v zmysle zákona č. 108/2000 Z.z.. Odoslaním objednávky kupujúci súhlasí s platnými obchodnými podmienkami predávajúceho a teda aj sankciami za nesplnenie povinností vyplývajúcich z uzatvorenej zmluvy. Kupujúci je povinný uhradiť kúpnu cenu a prevziať zásielku riadne a včas v mieste, ktoré uviedol na objednávke.
V prípade, že si kupujúci po emailovom potvrdení objednávky neprevezme tovar bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy, predávajúci si môže uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody vo výške skutočných nákladov na pokus o neúspešné doručenie objednávky. Započítava sa tu práca človeka ktorý zásielku kompletizuje, administratívne spracováva. Rovnako práca ekonóma, ktorý tovar vyradí zo skladového hospodárstva a vyrobí faktúru. Tiež sa do konečnej sumy pripočítaju náklady na vratné, vynaložené kuriérskej spoločnosti.
C 9, Informácia o prenose osobných údajov pre internetový vyhľadávač Heureka.sk
Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašho nesúhlasu, ktorý môžete nastaviť pred ukončením objednávky zapnutím chekboxu v položke "Nesúhlasím s odosielaním dotáznika o spokojnosti", potom vám dotazník nebude ďalej zasielaný.
D, Dodacie lehoty
Dodacie lehoty nájdete v záložke Dodanie a platba.
E, Spotrebiteľské zmluvy a poučenie o práve na odstúpenie
Ak je predaj tovaru (realizácia predmetu plnenia) uskutočnený na základe zmluvy na diaľku t.j. zásielkový predaj tovaru alebo poskytnutie služby na diaľku uzavieranej výlučne prostredníctvom prostriedkov komunikácie (menovite internetový elektronický obchod), je spotrebiteľ oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od takejto zmluvy na diaľku do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby v súlade s ustanovením § 12 ods. 1 zákona č. 108/2000 o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov (ďalej „zákon o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji“).
Ak sa predávajúci a spotrebiteľ nedohodnú inak, spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím uvedených lehôt na odstúpenie od zmluvy, predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť, predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť, predaj audiovizuálneho diela, zvukového záznamu alebo zvukovo-obrazového záznamu umeleckého výkonu alebo multimediálneho diela, ktoré spotrebiteľ rozbalil (menovite zmluvy na dodávku počítačových programov) a ďalšie zmluvy vymenované zákonom.
Oznámenie spotrebiteľa o odstúpení od zmluvy uzavieranej na diaľku musí byť predávajúcemu doručené do skončenia lehoty pre odstúpenie a predávajúcemu musí byť riadne vrátený kompletný tovar (plnenie) v pôvodnom stave so všetkými dokladmi a dokumentáciou, ktoré boli spotrebiteľovi dodané. Spotrebiteľ vráti tovar na adresu dodávateľa. Odstúpením spotrebiteľa od zmluvy sa zmluva od začiatku zrušuje a povinnosťou strán je vrátiť si všetko, čo podľa zmluvy dostali. Predávajúci je povinný prevziať tovar späť a vrátiť v lehote 15 dní odo dňa odstúpenia spotrebiteľovi cenu zaplatenú za tovar alebo službu vrátane nákladov, ktoré spotrebiteľ vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru. Náklady za doručenie sú uhrádzané vo výške najlacnejšieho dostupného a bežne prijateľného spôsobu dopravy. Ak nevrátite kompletný obsah objednávky, nebudeme Vám môcť vrátiť náklady na doručenie.
Spotrebiteľ odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že sa súčasne s ponukou tovaru alebo služby prostredníctvom internetových stránok elektronického obchodu alebo v sídle predávajúceho riadne oboznámil s povinnosťami predávajúceho a potvrdzuje, že predávajúci včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa § 10 zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji.
Pri kúpe na IČO (právnická osoba) je na niektoré produkty len ročná záruka, kedže obchodný vzťah sa riadí Obchodným zákonníkom. Presná informácia o dĺžke záruky pre podnikateľov je uvedená v informáciach pri produkte. Rovnako pri nákupe na firmu nie je možné odstúpenie od zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu. To je možné iba ak nakupuje FO - Spotrebiteľ podľa vyššie uvedeného.
Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy a formulár pre odstúpenie od zmluvy
Poštová adresa pre vrátenie tovaru :
LedStar s.r.o.
Duklianských hrdinov 323/29
06401 Stará Ľubovňa
Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Neposielajte tovar na dobierku, nebude prevzatý ! Suma za vrátený tovar Vám bude odoslaná najneskôr do 15 dní na Vami požadovaný bankový účet uvedený v priloženom formulári.
E 1, Vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy nie je možné ak sa jedná o tovar zhotovený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa. Zvyčajne sú predmetom osobitých požiadaviek hotové, na mieru robené LED Star sady, špecifikované spotrebiteľom.
Ak je predmetom objednávky dodanie tovaru ktorý sa pripravuje na mieru (napr. vytvorenie hotových sád so špecifickými požiadavkami) a zároveň hodnota objednávky je vo väčšom objeme, predávajúci si vyhradzuje právo dohodnúť podmienky dodania a platby za takúto objednávku.
F, Podmienky stornovania objednávky zo strany kupujúceho
F 1, Stornovanie objednávky tovaru zo strany kupujúceho, ešte pred jej odovzdaním expedičnej spoločnosti.
Zákazník môže bezplatne stornovať objednanie tovaru, za nasledovných podmienok:
- Tovar stornovanej objednávky ešte nebol fyzicky odovzdaný špedičnej službe za účelom jeho doručenia zákazníkovi. O odovzdaní tovaru špedičnej službe je zákazník bezprostredne informovaný na email uvedený v objednávke. Tovar odovzdaný špedičnej službe už nie je technický možné stornovať, je však možné ho podľa odstavca E vrátiť..
- Stornovaniu nepodliehajú objednávky ktorých súčasťou je špecifická hotová LED sada alebo iné zostavy komponentov, ktoré sú pripravované špecificky na zákazku, na základe požiadavky zákazníka.
Ak sa uskutoční stornovanie objednávky prostredníctvom emailu, predávajúci potvrdí emailom storno objednávky. Ak zákazník neobdrží v priebehu jedného dňa email, v ktorom predávajúci potvrdzuje storno objednávky, bezodkladne oznámi storno objednávky telefonicky.
Zoberte prosím na vedomie, že namiesto storna objednávky, môže zákazník objednávku vrátiť s náhradou uhradenej sumy, v súlade s pokynmi v odstavci E.
F 2, Kupujúci má právo stornovať objednávku po jej záväznom potvrdení v prípade, ak predávajúci nesplnil svoju povinnosť dodať tovar vo vopred dohodnutej lehote.
F 3, Stornovanie objednávky vykoná kupujúci elektronickou formou na emailovú adresu ledstar@ledstar.sk
G, Podmienky stornovania objednávky zo strany predávajúceho
G 1, Predávajúci je oprávnený zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade ak kupujúci uviedol chybné resp. neúplne údaje.
G 2, Predávajúci bude bezprostredne informovať kupujúceho o prípadnej nedostupnosti tovaru.